Faʻafefea ona filifili meataalo musika?

Musika meataalo e faʻasino i ai meataalo mea fai musika e mafai ona faʻailoaina musika, e pei o faʻatulagaina o mea fai musika faʻatusatusa (tamai logo, tamai piano, faʻafili, xylophones, papala laupapa, tamaʻi nifo, gong, sumepalo, samala oneone, pao mailei, ma isi), pepe ma meataalo musika manu. O meataalo musika e fesoasoani i tamaiti e aʻoaʻo e iloa le eseesega o leo o mea fai musika eseese, iloa le malosi o le leo, le mamao, ma le faʻagaoioiina ole faʻalogo.

O le a le matafaioi a mea taʻalo musika?

Eseese ituaiga o meataʻalo musika e eseʻese ana galuega. Rattles matalipalau meataalofesoasoani i le pepe i le atinaʻeina o lana pepe. O lemeataalo pusa musika mafai masani ona aʻoaʻo le pepe e faʻailoa le faʻauiga o manu eseese. E mafai e le masini faaleotelele leo ona galueaina se taleni musika a le tamaititi ma le lototele, ia atili ai ona ia mautinoa. Ole tele o meataʻalo faʻataʻalo o le a iai foʻi latou felanulanuaʻi foliga, e mafai ona aʻoaʻo ai pepe ia latou iloa ona lanu eseese ma isi.

5-in-1-Mini-Band

Faʻafefea ona filifili meataalo musika?

Meataalo musikatatau ona tele-aoga ma lanu, lea e mafai ona faʻateleina playability. I le taimi e tasi, e tatau ona filifilia e tusa ma manaʻoga ma tausaga o le tamaititi.

1. O le pepe meamea na te faʻaaogaina lana ia lava auala tutasi e malamalama ai i le lalolagi o loʻo siomia ai o ia. O lima matua o le pepe e uʻuina uma meataʻalo laʻititi, e pei o uogo ma logo o moega.

2. O pepe mai le afa e oʻo i le 2 tausaga le matutua e fetaui lelei mo le ituaiga o aʻoga amata faʻamatalaina tala, ma e mafai ona e filifilia lanu e tusa ai ma tama ma teine.

3. Tamaiti matutua e talafeagai mo meataalo e le faigofie ona gagau, pei o piano taalo ma kitara meataalo.

Fautuaina taʻaloga meataalo musika

1. Le pusa musika. Tuu le pepe e faʻalogo i le manaia o le leo o lesiva pusa musika pepe, lea e mafai ai ona ia lagona le mafanafana. E mafai ona matou kiina le ki o le pusa musika i luma ole pepe. A maeʻa ona fai mo ni nai taimi, o le a iloa e le pepe o le a paʻo pe a ki. Soo se taimi e taofi ai musika, na te tago lava i le ki i lona tamailima e ki ai. O lenei gaioiga mafai ona fesoasoani ia te ia e atiaʻe lona atamai.

fine-storage-for-tools

2. Manuia waltz. E taina e le tina le pese malie ma siva ma musika a o uuina le pepe ina ia siva le tino o le pepe i musika e toto ai se lagona o musika. I le amataga, sa fesoasoani le tina ia te ia e tetete i le pao o le musika. O le a fiafia le pepe i lenei lagona. A faʻalogo o ia i musika i se isi taimi, o le a sasau lona tino, o gaioiga o le a atili ai ona pao. Faatasi ai ma musika matagofie ma siva fiafia, o le sela musika a le pepe ua avea o se le alualu i luma vaaia.

3. O le leo o le olo olo. E mafai ona e ave i fafo ni pepa malo se lua ma olo i taliga o lau pepe e fai ai se leo. Ole mea lea e mafai ona fesoasoani ai i lau pepe ia lagona lagona eseʻese. I le oloina ma taia mea o eseʻese mea ma ie, e mafai ona e avatua i lau pepe se siʻosiʻomaga sili ona tamaoaiga.

Musika atamai, pei o isi atamai, manaʻomia e galueaina ma atiaʻe mai le amataga o lou matua. A faʻalogo le pepe i musika lelei poʻo leo malie, o le a siva o ia ma le fiafia. A e fesoasoani i le pepe e siva i musika, o le a ia aʻoaʻo e faʻaoga lona tino e faʻaali ai ona lagona fiafia.


Taimi Post: Jul-21-2021