Fa'atonuga mo le Filifilia o Poloka Faufale mo Tamaiti o Vaitausaga Eseese

E tele aogā o poloka faufale.O le mea moni, mo tamaiti o vaitausaga eseese, o manaʻoga faʻatau ma faʻamoemoega atinaʻe e eseese.Taaalo ma Faufale Poloka Seti laulau o lo'o iai fo'i se fa'agasolo la'asaga.E le tatau ona maualuga tele lou sini.

 

building blocks

 

Ole mea o lo'o taua i lalo ole fa'atauga ole Fale Faufale Seti Laulau e tusa ai ma tulaga eseese o atina'e.

 

Tulaga 1: pa'i ma utia poloka fau

 

E mo tamaiti i lalo ole tasi le tausaga.O tamaiti i lenei la'asaga e le'i fa'atinoina atoatoa le tomai fa'atino.Latou te fa'aogaina le tele o Faufale Fa'atonu laulau e uu, u ma pa'i, ma ulu atu i le tulaga o le fa'atupuina o latou manatu i le lalolagi.

 

I le taimi lava e tasi, e mafai ona faʻaaogaina lelei le malosi o tamaiti e faʻamalositino lelei.I lenei laʻasaga, o le filifiliga o poloka faufale e faʻamautinoa ai mea eseese ma lapopoa, ina ia mafai e tamaiti ona faʻafesoʻotaʻi ituaiga eseese o Fale Faufale Seti laulau.E sili atu le filifilia o poloka fale tetele, ma mea e manaʻomia e faʻamautinoa ai le saogalemu.

 

Tulaga 2:fausiapoloka faufale

 

Ina ua maeʻa le suʻesuʻega muamua o le laasaga muamua, na amata ona aʻoaʻoina e le tamaititi le fausiaina o poloka ae leʻi lua ona tausaga.O lenei laasaga e tatau ona fa'atino lelei le tomai o tamaiti e felagolagoma'i ma fa'amaopoopo lima-mata, ma fausia ai le manatu muamua o le avanoa.O lenei laasaga e mafai ai e tamaiti ona aʻoaʻoina le fausiaina i luga o le eleele.

 

Tulaga 3: fausiaina muamua a le tagata lava ia

 

I le taimi nei, o tamaiti mai le lua i le tolu tausaga o loʻo i ai se faʻamuamua e faʻatino galuega faufale faigofie.Ae ui i lea, o le faʻatulagaina o le laulau faʻapipiʻi ma le faigata tele e le tatau ona filifilia mo le fausiaina i le taimi nei, ma e sili atu le aʻafiaga o poloka faufale tetele.

 

Faatasi ai ma isi suʻesuʻega, e mafai ona e filifilia Pipe Building Blocks Meataalo e sili atu ona lavelave, e pei o poloka fau fale kiona ma nisi poloka faufale e le masani ai.Manatu autu o le faʻatau: sili atu ona lavelave poloka faufale.

 

Laasaga 4: fausia felagolagomai

 

Mai le fa i le ono tausaga, ua matua fa'amalositino atoatoa tamaiti.E naunau foi tamaiti e galulue faatasi ma tamaiti eseese e fausia.I le taimi nei, ua fautuaina e filifili Pipe Building Blocks meataalo sili atu faigata, pei o nisi sitaili masani o LEGO.Tuu atu i tamaiti e aoao e fesootai ma felagolagomai ma fiafia i le fiafia o le galulue faatasi.Manatu autu o le faʻatau i lenei laasaga: sili atu le faigata o poloka faufale.

 

O lo'o ta'ua i luga ose fa'atomuaga i mana'oga 'ese'ese o tamaiti i la'asaga 'ese'ese pe a fa'atau Pipe Building Blocks Toys.O le malamalama i le alualu i luma o le tuputupu aʻe o tamaiti i laʻasaga eseese o le atinaʻe e fesoasoani i paaga e filifilia poloka fau talafeagai.

 

O iinei o nisi o puipuiga mo le fa'atauina o Pipe Building Blocks Toys.

 

  • Muamua o le saogalemu.

 

O le saogalemu o tamaiti e sili ona taua.O se mea e manaʻomia muamua mo isi manaʻoga uma e mafaufau atoatoa i le gaosiga, mamanu, ma meafaitino.

 

  • Tulaga lua, fa'atau auala.

 

E fautuaina e faʻatau faʻatau tetele ma taʻutaʻua lelei e ala i auala masani, ae le o le filifilia o se mea taugofie ma le maualalo o Toy Stacking Block Sets.

 

  • Tulaga tolu, agavaa gaosiga.

 

E le o tagata gaosi oloa uma e agavaa e gaosia Toy Stacking Block Sets.E mana'omia le fa'amautinoaina o lo'o latou tausisia tulafono fa'atatau a le atunu'u.Ou te talitonu o le faʻamatalaga o loʻo i luga, e tatau i matua ona mafai ona pulea saʻo.

 

Su'e mo se Toy Stacking Block Sets suppliers mai Saina, e mafai ona e maua ni oloa maualuga i se tau manaia.


Taimi meli: Iuni-16-2022